مجموعه غذایی حاج بهزاد

چگونه برای کترینگ بازاریابی کنیم؟

چگونه برای کترینگ بازار یابی کنم؟ حاج بهزاد

۱۰ ایده بی نظیر بازاریابی برای کترینگ ها

۱- بازاریابی با عکاسی های خوشمزه

 

اگر به هرکدام از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام سر بزنید، در دسته بندی های ترند آنها ،با یک  بخش مخصوص غذا و خوراکی ها مواجه میشوید که طرفدارهای زیادی داشته و در آن انواع عکس، پست و تبلیغات درمورد غذا ها، خوراکی ها یا کترینگ هادیده می شود.

 

همین سر نخ خوبی برای بکارگیری اولین تکنیک طرح تبلیغاتی و بازاریابی برای تبلیغ کترینگ است .از غذا ها و خوراکی هایی که سرو می کنید عکس های جذاب و هیجان انگیز بگیرید. ترفند ها و راهکارهای بصری که چشم افراد را به خود درگیر می کنند، پرمخاطب ترین بخش از فضای مجازی و دیگر ابزارهای تکنولوژیکی اجتماعی هستند.

 

نکته مهم در همین ابتدا آنکه چندان به مهارتهای عکاسی خود اعتماد نکنید و اجازه بدهید یک عکاس حرفه ای و متخصص که تجربه عکسبرداری و تبلیغات در زمینه غذا ها و کترینگ ها را دارد، این کار مهم را برعهده بگیرد. چراکه اگر بهترین شیوه و طراحی را برای خوراکی ها یا غذاها را در میان دیگر رقبای خود  دارید، ممکن است شیوه و سبک عکاسی شما نتواند همه کیفیت و هنرتان را به مردم و مشتریان خود نشان بدهد.

یک نکته مهم دیگر در این نوع بازاریابی تبلیغاتی، استفاده از هشتگ می باشد . اگر قبل از کلماتی که قصد تبلیغ آنها را در پیج های شبکه های اجتماعی دارید، این علامت را بگذارید، مخاطبینی که دنبال این نوع کلمات هستند، آسان تر و با احتمال بسیار بالاتری با پیج و پست هایتان روبرو خواهند شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها