مجموعه غذایی حاج بهزاد

چگونه نیرو استخدام کنیم ؟

چگونه نیرو استخدام کنیم؟

جذب نیرو و سرآشپز ماهر

یکی دیگر از مراحل راه اندازی کترینگ داشتن پرسنل ماهر می باشد که از مهم ترین پرسنل می توان به سرآشپز کترینگ اشاره کرد و به عنوان قلب آشپزخانه یک کترینگ ازش یاد کرد.

نوع برخورد و معاشرت پرسنل های یک کترینگ که بطور مستقیم و غیر مستقیم سرو کار دارند بسیار مهم می باشد چرا که نحوه گفتار پرسنل با مشتری می تواند باعث جذب و یا دفع مشتری های یک کترینگ شود.

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که از پرسنل و کادر یک کترینگ تعریف کنید و یا بر عکس تصور خوبی از آن ها نداشته باشید و رفتن دوستانتان را به فلان کترینگ پیشنهاد نکنید ، پس از دیگر نقش های کلیدی در یک کترینگ، رفتار پرسنل با مشتری یا همان مشتری مداری می باشد.

یکی دیگر از عوامل موفقیت در راه اندازی کترینگ می توان انتخاب یک شف یا سر آشپز باشد.چرا که یک سرآشپز می تواند با طعمی که مواد غذایی می دهد باعث معجزه و فروش بیشتر غذا در بین مشتریان شود و یا باعث ضرر و زیان یک کترینگ شود و همه چیز به تجربه یک سر آشپز بر می گردد.

درنهایت استخدام نیروهای مجرب در یک کترینگ برای پخت هر چه بهتر و با کیفیت تر غذا از مهم ترین موضوعات می باشد .داشتن نیروی مجرب و کادر حرفه ای مانند آشپز مجرب و حسابدار کار بلد و مسوول خرید دقیق و با هوش باعث افزایش راندمان کار شما خواهد شد.افزایش بازدهی کار با کیفیت ، معادل است با موفقیت در زمینه جذب مشتری .

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها